Blogger -->

Tuesday, June 17, 2014

SUPPLEMENT UNTUK KESUBURAN DAN KESIHATAN LELAKI

Anda berminat? sms/wassup saya saiful Shaklee Distributor [ID No :1123131]
Mobile:014-8247597
https://www.facebook.com/saisingle?fref=ts


Vitamin yang sesuai untuk lelaki ......pasal cerita ini...
kali ni, sy nak tertumpu pada msalah utama lelaki dalm hubungan seksual bersama isteri. opsss..bukan cerita dalam kainnya….
ada lelaki rasa, dia tidak mampu untuk puaskan hati isteri sebb dia sndiri dah penat bekerja…keinginan untuk bersama ada, tetapi bila badan dah penat, semua tak jadi apa..he hehe..jika anda seorang lelaki tidak mempunyai nafsu atau keinginan untuk “bersama” dengan isteri, itu bukan “mati pucuk” ye..itu adalah kerana anda kekurangan hormon yang di panggil”Hormon Testosteron”.
kenapa hormon ini bolh berkurangan?… ini dalam bahasa saya tau..bukan bahasa sains..he hehe…kekurangan hormon ini berlaku adalah disebabkan tekanan kerja, pemakanan yang tidak seimbang, penyakit yang berkaitan hati dan jantung….salah satu sebab utama adalah, hati dan jantung anda mula menghadapi masalah…kekurangan hormon juga adalah sebab faktor peredaran usia anda….ada terbaca, kekurangan hormon ini akan berkurangan 1.4% setiap tahun…..

Kesan dari kekurangan HORMOM TESTOSTERON :-
* Tahap tenaga rendah * Kurang daya tumpuan * Mendapat serangan kepanasan * Cepat letih * Jumlah lemak dalam badan meningkat * Tekanan * Ereksi pada waktu pagi berkurang * Mengalami masalah eraksi* Mudah menjadi sugul dan murung * Jisim otot menyusut * Otot menjadi lemah * Ukuran pinggang meningkat * Kesihatan keseluruhan mula terjejas..



No comments:

Post a Comment